Palvelujen markkinointi esimiestyön haasteena
Finna-arvio
Palvelujen markkinointi esimiestyön haasteena
Tallennettuna:
Ulkoasu |
196 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Lisäpainokset: 2. muuttum. p. 2002. - 1.-3. muuttam. p. 2003. - 4. p. 2005. - 6. p. 2009. - 7. p. 2012. Lisäpainokset: 5. p. 2009. Lisäpainokset: 2. muuttamaton p. 2002. - 1.-6. p. 2009. - 7. p. 2012. Lisäpainokset: 2. muuttam. p. 2002. - 3. muuttam. p. 2003. - 4. p. 2005. - 6. p. 2009. - 1.-7. p. 2012. Kurssikirja. |
Julkaisija |
Helsinki :
Edita,
2002.
|
Sarja | Business Edita Business |
Luokitus |
udkx 658.8:65.012.4 udkx 658.7/.8 udkx 658.64 udkx 658.6 udkx 658.3-057.17 udkx 658.3 udkx 65.012.4 Markkinointi. Myynti. Jakelu. Tukkukauppa (udkf 658.8) Organisaatiotutkimus. Organisaatioteoria. Johtaminen (udkf 65.01) Asiakaspalvelu. Myyntityö (ykl 69.34) Markkinointi. Kauppa (ykl 69.3) Johtamisen tekniikka ja menetelmät (ykl 69.11) |
Aiheet | |
Lisätiedot | Anna-Maija Lämsä, Outi Uusitalo |
ISBN |
951-37-3698-9 pehmeäkantinen 978-951-37-3698-9 pehmeäkantinen |
Standarditunnukset |
A0712732 |
Huomautus opinto-ohjelmasta |
YLEISOPINNOT |
Hae kokoteksti |