Tietueen sitaatit
APA-viiteKansainvälinen kauppakamari. Suomen osasto & European Society for Opinion and Marketing Research. (1996). Markkinointi- ja yhteiskuntatutkimuksen kansainväliset perussäännöt: ICC/ESOMAR international code of marketing and social research practice. ICC-palvelu.
Chicago-tyylinen lähdeviittausKansainvälinen kauppakamari. Suomen osasto ja European Society for Opinion and Marketing Research. Markkinointi- Ja Yhteiskuntatutkimuksen Kansainväliset Perussäännöt: ICC/ESOMAR International Code of Marketing and Social Research Practice. Helsinki: ICC-palvelu, 1996.
MLA-viiteKansainvälinen kauppakamari. Suomen osasto ja European Society for Opinion and Marketing Research. Markkinointi- Ja Yhteiskuntatutkimuksen Kansainväliset Perussäännöt: ICC/ESOMAR International Code of Marketing and Social Research Practice. ICC-palvelu, 1996.
Harvard-tyylinen lähdeviittausKansainvälinen kauppakamari. Suomen osasto & European Society for Opinion and Marketing Research. 1996. Markkinointi- ja yhteiskuntatutkimuksen kansainväliset perussäännöt: ICC/ESOMAR international code of marketing and social research practice. Helsinki: ICC-palvelu.