Developing interactive network branding in business markets : case studies of SMEs from developed and emerging business markets
Developing interactive network branding in business markets : case studies of SMEs from developed and emerging business markets
Saved in:
Genre | |
---|---|
Physical Description |
205 sivua : kuvitettu ; 25 cm Yhteenveto-osa julkaistu myös verkkoaineistona |
Language |
English |
Language of Original Work |
English |
Language of Abstract |
eng swe |
Item Description |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja neljä eripainosta. Nimiösivulla myös: International marketing. |
Publisher |
Turku :
Åbo Akademi University,
2017.
|
Dissertation Note | Väitöskirja : Åbo Akademi, fakulteten för samhällsvetenskaper och ekonomi, internationell marknadsföring, 2017 |
Classification | |
Subjects | |
Methodology | |
Manufacturer | Turku, Finland : Painosalama Oy |
Additional Information | Nikolina Koporcic |
Verkkoaineisto (yhteenveto-osa, PDF) |
978-952-12-3632-7 |
ISBN |
978-952-12-3631-0 nidottu |
Get full text |