Tietueen sitaatit
APA-viiteLaaksonen, S., Falco, A., Salminen, M., Aula, P., Ravaja, N., Ainamo, A., & Neiglick, S. (2012). Digital Reputation: Characterizing and measuring reputation, reputation risk, and emotional responses to reputation in digital publicity : final report. Helsingin yliopisto, Viestinnän tutkimuskeskus CRC.
Chicago-tyylinen lähdeviittausLaaksonen, Salla-Maaria, Alessio Falco, Mikko Salminen, Pekka Aula, Niklas Ravaja, Antti Ainamo, ja Susanna Neiglick. Digital Reputation: Characterizing and Measuring Reputation, Reputation Risk, and Emotional Responses to Reputation in Digital Publicity : Final Report. Helsinki: Helsingin yliopisto, Viestinnän tutkimuskeskus CRC, 2012.
MLA-viiteLaaksonen, Salla-Maaria, et al. Digital Reputation: Characterizing and Measuring Reputation, Reputation Risk, and Emotional Responses to Reputation in Digital Publicity : Final Report. Helsingin yliopisto, Viestinnän tutkimuskeskus CRC, 2012.
Harvard-tyylinen lähdeviittausLaaksonen, S., Falco, A., Salminen, M., Aula, P., Ravaja, N., Ainamo, A. & Neiglick, S. 2012. Digital Reputation: Characterizing and measuring reputation, reputation risk, and emotional responses to reputation in digital publicity : final report. Helsinki: Helsingin yliopisto, Viestinnän tutkimuskeskus CRC.