Kansainvälisten e-aineistojen hakuun on toistaiseksi kirjauduttava, jotta hakuja voi tehdä.

Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Heinonen, K. (2009). Rethinking service companies' business logic: Do we need a customer-dominant logic as a guideline? Hanken School of Economics : Library, Hanken School of Economics [jakaja].

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Heinonen, Kristina. Rethinking Service Companies' Business Logic: Do We Need a Customer-dominant Logic as a Guideline? Helsingfors: Hanken School of Economics : Library, Hanken School of Economics [jakaja], 2009.

MLA-viite

Heinonen, Kristina. Rethinking Service Companies' Business Logic: Do We Need a Customer-dominant Logic as a Guideline? Hanken School of Economics : Library, Hanken School of Economics [jakaja], 2009.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Heinonen, K. 2009. Rethinking service companies' business logic: Do we need a customer-dominant logic as a guideline? Helsingfors: Hanken School of Economics : Library, Hanken School of Economics [jakaja].

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.