Ymmärsinkö oikein? : kielelliset vaikeudet nuoruusiässä
Finna rating
Ymmärsinkö oikein? : kielelliset vaikeudet nuoruusiässä
Saved in:
Physical Description |
423 sivua : kuvitettu ; 24 cm |
---|---|
Language |
Finnish |
Language of Original Work |
Finnish |
Item Description |
Kirjoittajat: Timo Ahonen ... ja muita. Kokoomateos. |
Publisher |
Jyväskylä :
PS-kustannus : Niilo Mäki Instituutti : Haukkarannan koulu,
2007
|
Series | Opetus 2000 |
Classification |
nlm WL 340.2 Henkiset perustoiminnot (udkf 159.94/.95) Erityiskasvatus. Erityisopetus (udkf 376) udkx 159.953.5 udkx 37.015 udkx 376.36 Developmental psychology (ykl 14.6) Upbringing. Education. Educational science (ykl 38) Special education. Special pedagogy. Special schools (ykl 38.55) Reading, writing and speech disorders (ykl 38.551) Psychology of learning (ykl 14.12) |
Subjects | |
Manufacturer | (Juva : WS Bookwell) |
Additional Information | Tuija Aro, Tiina Siiskonen, Timo Ahonen (toim.) ; [kuvitus ... Jarkko Vehniäinen] |
ISBN |
978-952-451-147-6 sidottu |
Standard Codes |
A1133873 |
Study Program Information Notes |
Yleisopinnot |
Uncontrolled Title |
Kuntoutus- ja tukimuodot Vieraat kielet ja monikielisyys Laskutaito Kulkevatko koulutus ja kuntoutus käsi kädessä? Opiskelun tuki perusopetuksessa Perusopetuksesta toiselle asteelle siirtyminen Opiskelijan tuki toisen asteen koulutuksessa Ammatillinen peruskoulutus Lukiokoulutus Julkisuus ja tietosuoja opetustoimessa Matkalla itsenäiseen aikuisuuteen Opettaminen ja oppiminen Palveluohjaus ja palvelusuunnitelma Työhön ja itsenäiseen elämään ohjaavat palvelut Aikuistumisen virstanpylväitä Nuori liikenteessä Aikuistumisen haasteet Kielellisten vaikeuksien tunnistaminen ja arviointi nuoruusiässä Kielihäiriöisen nuoren psyykkiset haasteet Kielelliset vaikeudet ja niiden pitkäaikaisvaikutukset Kielellisten häiriöiden ymmärtämisestä Tekninen luku- ja kirjoitustaito Ymmärtävä lukeminen ja tuottava kirjoittaminen Kielelliset vaikeudet nuoruusiässä Oppilaasta oppijaksi? Vuorovaikutuksen tukeminen |
Get full text |