Tietueen sitaatit
APA-viiteJuvonen, R., & Routarinne, S. (2018). Toimintaa lukemisen ja kirjoittamisen rajapinnalla: Neljäsluokkalaisten luetun ymmärtämisen tehtävä ympäristöopin tunnilla. AFinLAn vuosikirja, 75(1), 134-158. https://doi.org/10.30661/afinlavk.69654
Chicago-tyylinen lähdeviittausJuvonen, Riitta, ja Sara Routarinne. "Toimintaa Lukemisen Ja Kirjoittamisen Rajapinnalla: Neljäsluokkalaisten Luetun Ymmärtämisen Tehtävä Ympäristöopin Tunnilla." AFinLAn Vuosikirja 75, no. 1 (2018): 134-158. https://doi.org/10.30661/afinlavk.69654.
MLA-viiteJuvonen, Riitta, ja Sara Routarinne. "Toimintaa Lukemisen Ja Kirjoittamisen Rajapinnalla: Neljäsluokkalaisten Luetun Ymmärtämisen Tehtävä Ympäristöopin Tunnilla." AFinLAn Vuosikirja, vol. 75, no. 1, 2018, pp. 134-158, https://doi.org/10.30661/afinlavk.69654.
Harvard-tyylinen lähdeviittausJuvonen, R. & Routarinne, S. 2018. Toimintaa lukemisen ja kirjoittamisen rajapinnalla: Neljäsluokkalaisten luetun ymmärtämisen tehtävä ympäristöopin tunnilla. AFinLAn vuosikirja, 75(1), pp. 134-158. doi:10.30661/afinlavk.69654