Esiopetus tavoitteellisen oppimispolun alkuna
Finna rating
Esiopetus tavoitteellisen oppimispolun alkuna
Saved in:
Physical Description |
240 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Language |
Finnish |
Language of Original Work |
Finnish |
Publisher |
[Helsinki] :
Opetushallitus,
2001
|
Classification | |
Subjects | |
Manufacturer | (Jyväskylä : Gummerus) |
Additional Information | toimittajat: Barbro Högström, Outi Saloranta ; [valokuvat: Eeva-Liisa Rekilä-Ojama] |
Contents/pieces | 2 records |
ISBN |
952-13-1172-X pehmeäkantinen |
Standard Codes |
A0633779 |
Uncontrolled Title |
Erityisen tuen tarpeen tunnistaminen, opetuksen yksilöllistäminen ja oppimisvaikeuksien ennaltaehkäisy Leikki kuusivuotiaiden lasten esiopetuksessa Lapsen arviointi kehityksen ja oppimisen tukena Esiopetus : yhteinen kasvatustehtävä Lapsen kielellisen kehityksen pääpiirteet esiopetusikään asti Kielellisen tietoisuuden harjoituksia Kielen rikastuttaminen Lapsen kirjoitetun kielen oppiminen kokonaisvaltaisen oppimisen näkökulmasta Matematiikka Eettinen ja katsomuksellinen kasvatus Uskontokasvatus Elämänkatsomustietokasvatus Ympäristö- ja luonnontieto Taide ja taito : leikkivä ja liikkuva lapsi Musiikin ja äänen maailma Kuvia tekevät lapset Kädentaidot Lapsen liikunnallinen kehittyminen ja terveys Opetuksen eheyttäminen : kohti elinikäistä oppimista Erityistä tukea tarvitsevan lapsen esiopetuksen suunnitelma Erityistä tukea tarvitsevan lapsen siirtyminen esiopetuksesta perusopetukseen Maahanmuuttajalasten esiopetuksen lähtökohtia Yhteistyö huoltajien kanssa Suomi/ruotsi toisena kielenä -opetuksen tueksi Oma kieli ja kulttuuri oppimisen tukena Muun oppimisen tukeminen Esiopetuksesta vastaavien täydennyskoulutus Varhaiskasvatus ihmisyyteen herättämisen näkökulmasta : johdantoa reformipedagogiseen ajatteluun Esiopetus montessorikasvatuksessa Esiopetus steinerpedagogiikan näkökulmasta Reggiolainen ajattelutapa Kielikylpy ja vieraskielinen opetus Esiopetus osana lapsuutta Vanhemmilla on vastuu kasvatuksesta esiopetuksessakin Opetussuunnitelma opettajan työvälineenä Esiopetuksen opetussuunnitelma oppimis-ympäristönä ja pedagogisena strategiana |
Get full text |