Merkityksen ongelma kasvatustieteessä : lähtökohtia pedagogisen toiminnan perusrakenteen semioottiseen analyysiin
Merkityksen ongelma kasvatustieteessä : lähtökohtia pedagogisen toiminnan perusrakenteen semioottiseen analyysiin
Tallennettuna:
Ulkoasu |
236 sivua |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
fin eng |
Julkaisija |
Oulu :
Oulun yliopisto,
2004.
|
Opinnäyte | Väitöskirja Oulun yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustieteiden ja opettajankoulutuksen yksikkö 2004 |
Sarja | Acta Universitatis Ouluensis, Series E, Scientiae rerum socialium, ISSN 0355-323X; 69. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Eetu Pikkarainen |
ISBN |
951-42-7320-6 nidottu |
Hae kokoteksti |