Markkinointi- ja yhteiskuntatutkimuksen kansainväliset perussäännöt = ICC/ESOMAR international code of marketing and social research practice
Finna-arvio
Markkinointi- ja yhteiskuntatutkimuksen kansainväliset perussäännöt = ICC/ESOMAR international code of marketing and social research practice
Tallennettuna:
Ulkoasu |
28 sivua ; 21 cm |
---|---|
Kieli |
suomi englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti suomi |
Huomautukset |
Julkaisija: Kansainvälisen kauppakamarin Suomen osasto. ICC = International Chamber of Commerce. ESOMAR = European Society for Opinion and Marketing Research. |
Julkaisija |
Helsinki :
ICC-palvelu,
1996
|
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Moniset) |
ISBN |
952-9815-05-0 nidottu |
Kontrolloimaton nimeke |
ICC/ESOMAR international code of marketing and social research practice |
Hae kokoteksti |