Exploring consumer motivations, engagement and customer value in online brand communities : a perspective from tourism, travel and hospitality services
Exploring consumer motivations, engagement and customer value in online brand communities : a perspective from tourism, travel and hospitality services
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (98 sivua, 62 sivua useina numerointijaksoina, 12 numeroimatonta sivua) : kuvitettu |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2020.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi, 2020 |
Sarja | JYU dissertations, ISSN 2489-9003; 203. |
Aiheet | |
Lisätiedot | Dandison C. Ukpabi |
ISBN |
978-951-39-8109-9 PDF |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Hae kokoteksti |