Understanding brand loyalty and disloyalty formation among consumers' of short life-cycle products

Kuvaan voi liittyä käytön rajoituksia.

QR-koodi

Understanding brand loyalty and disloyalty formation among consumers' of short life-cycle products

Tallennettuna:
Ulkoasu
272 sivua : kuvitettu ; 25 cm
Julkaistu myös verkkoaineistona
Kieli
englanti
Julkaisija Oulu : University of Oulu 2015
Opinnäyte Väitöskirja : Oulun yliopisto, Oulun yliopiston tutkijakoulu, Oulun yliopiston kauppakorkeakoulu, markkinoinnin yksikkö, markkinointi,
Sarja Acta Universitatis Ouluensis, G, Oeconomica, ISSN 1455-2647; 78.
Luokitus
Aiheet
Valmistaja (Tampere : Juvenes Print)
Lisätiedot
Sunder Ramachandran
ISBN
978-952-62-0975-3 nidottu
Metodologia
Haastattelututkimus