Strategic orientations, market-based capabilities and business performance : the moderating effect of business context
Strategic orientations, market-based capabilities and business performance : the moderating effect of business context
Tallennettuna:
Ulkoasu |
Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-952-60-4665-5 (PDF) vii, 236 sivua ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
suomi englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. |
Julkaisija |
[Helsinki] :
Aalto University, School of Economics, Department of Marketing,
2012
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsinki : Aalto-yliopisto |
Sarja | Aalto University publication series, Doctoral dissertations, ISSN 1799-4934; 79/2012. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Helsinki : Unigrafia) |
Lisätiedot | Matti Jaakkola |
ISBN |
978-952-60-4664-8 nidottu |
Hae kokoteksti |