Digital Reputation : Characterizing and measuring reputation, reputation risk, and emotional responses to reputation in digital publicity : final report
Finna-arvio
Digital Reputation : Characterizing and measuring reputation, reputation risk, and emotional responses to reputation in digital publicity : final report
Tallennettuna:
Ulkoasu |
89 sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-952-10-7905-4 (PDF) |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Julkaisija |
Helsinki :
Helsingin yliopisto, Viestinnän tutkimuskeskus CRC,
2012
|
Sarja | Media and Communication Studies Research Reports 2/2012, ISSN ISSN-L 1799-7933; 2. |
Aiheet | |
Valmistaja | (Helsinki : Unigrafia). |
Lisätiedot | Salla-Maaria Laaksonen, Alessio Falco, Mikko Salminen, Pekka Aula, Niklas Ravaja, Antti Ainamo, Susanna Neiglick |
ISBN |
978-952-10-7904-7 nidottu |
Hae kokoteksti |