Relations between teacher-child interactions and children's learning and motivation in Finnish kindergartens
Relations between teacher-child interactions and children's learning and motivation in Finnish kindergartens
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
96, [82] sivu : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-951-39-4866-5 (PDF) Yhteenveto-osa julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-951-39-4866-5 (PDF) |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
University of Jyväskylä,
2012
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia |
Sarja | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 447. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House) |
Lisätiedot | Eija Pakarinen |
Verkkoaineisto |
Pakarinen, Eija. Relations between teacher-child interactions and children's learning and motivation in finnish kindergartens 978-951-39-4866-5 9789513948665 |
ISBN |
978-951-39-4865-8 nidottu |
Hae kokoteksti |