Supporting whose interest? : discussions on corporate social responsibility in business media texts : the case of Romania
Supporting whose interest? : discussions on corporate social responsibility in business media texts : the case of Romania
Tallennettuna:
Ulkoasu |
257 sivua ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-951-44-8363-9 (PDF) |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Julkaisija |
Tampere :
Tampere University Press,
2011
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Tampereen yliopisto, kauppa- ja hallintotieteiden tiedekunta |
Sarja | Acta Universitatis Tamperensis, ISSN 1455-1616; 1591. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Tampere : Tampereen Yliopistopaino) |
Lisätiedot | Oana Apostol |
ISBN |
978-951-44-8362-2 nidottu |
Hae kokoteksti |